onsdag 6 juli 2011

Mera grönt...

Grönt...
Jag fortsätter med mina dagsverken i trädgården, har idag kompletterat med ytterligare ett par pioner och en ny favorit, blodnäva. Planerar för att göra en häck en bit från själva huset bestående av svartaronia. Närmaste husväggen har jag idag lagt skifferplattor och skifferkrosset. Eftersom växter binder fukt bör man undvika att ha dem alldeles invid väggen. Hittade som av en händelse också en stor svart keramikkruka för sommarblommor. Det var precis en sådan kruka som jag inte visste att det var precis en sådan som jag behövde innan jag såg den. Det börjar således bli kostsamt det här... men kul!

... och vitt.
HM Home rear till halva priset duk, sittdyna och löpare.


Bild från HM


Ha en fin fortsatt fin kväll,
Kristina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar