onsdag 27 juli 2011

Höstfeeling

Dagens väder, fuktigt och varmt, ger definitivt inte någon höstkänsla, men att tiden går påminns man om av innehållet i postlådan. Idag kom bl.a. en höstkatalog från Gudrun Sjöden. För vi som aldrig får för många väskor kan jag tipsa om denna. En ganska stor och praktisk mockaväska.

Min höstinvestering när det käller kläder blir nog en jacka från Babour och väldigt gärna ett par stövlar.
Beadnell Jacket 12 Sage
Bild från Outnet.se

Skor - Hunter: Regent | Yttersidan av skon
Bild från Brandos.se

Hälsningar,
Kristina

2 kommentarer:

  1. Men hallå... när sjusovardagen (27:de juli) var fin så ska det bli vackert i sju veckor till! Inga höstkläder ännu, tack;) Skämt åsido... det är kanske tid att se över garderoben? Nej, jag sticker huvudet i sanden... ett tag till!

    Tack för din kommentar och att du hittat till mig!
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vilket sammanträffande...Mats köpte en tunn oljerock från Babour i häromdagen. Den är jättefin och jag kan faktiskt se att han småler varje gång han provar den :)

    Hälsningar Karin

    SvaraRadera