onsdag 29 juni 2011

Vilken sommarvärme!

Nästan för varmt idag, i vart fall om man ska ägna sig åt trädgårdsarbete alternativt städning. Ops, vi har beställt en ny diskmaskin som kommer att leveras i morgon. Diskmasinsleverantörerna kanske inte uppskattar att få kliva över minst 18 par skor och 7 väskor i varierande storlekar, flytvästar och några (visserligen nytvättade) plastmattor som ska tillbaka till stugan samt en tvättkorg. Det avgör saken, det är bara att köra igång med städningen (trots värmen).

Innan jag börjar tror jag dock att jag ska styrka mig med en av mina  favoriter just nu: Sia glass, ägglikör.



Ha det gott alla glassälskare,
Kristina



1 kommentar:

  1. Hej!

    Det har även varit ganska varmt att spika innertak...tur att man kan läska och kyla ner sig med glass och vatten. :)

    Tjingeling!
    Karin

    SvaraRadera