torsdag 30 juni 2011

Födelsedagar

Vi har firat fördelsedagar idag. Maja fyller år och det har firats med pizza och familjens favorittårta, nr 1 (vi har många favorittårtor). B fyller år samma dag som Maja men av någon anledning går hans födelsedag mera obemärkt förbi, men självklart får han också en tårtbit.


Moster, faster, mormor och morfar överraskade med en Fatboy. Passar perfekt när man ska se på TV eller spela TV-spel. Kompiskalas lite senare.

 

Dagens TV-händelse torde för många vara Sommar med Ernst. Jag tror emellertid att jag avrundar torsdagskvällen med ett avsnitt från den inköpta boxen med några desparata hemmafruar. 


Ha en fin sommarkväll,
Kristina

PS.


DS.

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Gratta Maja och B, eftersom det är deras dag idag och vad mysig Majas Fatboy ser ut, blir säkert väl använd. Tåtan ser bara för smaskig ut!

    Jag ska baka Slabang imorgon, något av min specialare. För övrigt så har jag fått min nya Odd Molly klänning, Baker Cross Dress och varit ute och åkt båt så det har varit en bra dag.

    Ha det bäst och kom ihåg att Gratta!

    Tjingeling!
    Karin

    SvaraRadera
  2. Hej igen!

    Jag var bara tvungen att kolla på Chipmunks 3 gånger...de är ju bara så bra!!! ;)

    Klem Karin

    SvaraRadera