lördag 4 juni 2011

Drömmen om en vit trädgård!

Det är många som rekommenderat denna bok. Jag sällar mig till den skaran, en inspirerade och vacker trädgårdsbok. Min ambition är väl inte att alla växter ska vara vita, men jag kan mycket väl tänka mig att de vita får utgöra basen i vår trädgård.



 

Finlands vita ros



Min nyligen planterade finska ros
 Igår köpte jag syrenhortensia. Den planterade jag på en plats i trädgården där det sedan tidigare finns liljekonvaljer.

Jag fortsätter att jobba på min vita trädgård och hoppas att vi får behålla det vackra vädret. Ha det bra trädgårdsälskare och alla andra,
Kristina

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Nu efter att ha läst din blogg så köpte jag också boken.

    Hälsningar Karin

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du också tycker om den,
    Kristina

    SvaraRadera