söndag 16 januari 2011

Nya steg

Några nyårslöften har jag som sagt inte avlagt men det hindrar inte lite nya ambitioner så här ett par veckor in på det nya året. Nu är det inte fråga om att göra några storverk utan jag tror på små förändringar på sikt. Detta gäller även ändrade kostvanor, det är bara ett fåtal som har uthållighet att under längre tid följa särskilda matsedlar.

En rekommendation är att man bör gå 10 000 steg per dag och min målsättning är att ha gjort det i genomsnitt under en vecka, med start i morgon måndag. Vi får se hur det kommer att gå, jag lovar att redovisa resultatet till veckan oavsett om jag nått målet eller ej.

Idag blir det förövrigt en TV-kväll. Det har nog inte undgått någon att det är nypremiär för Solsidan och att det är tredje avsnittet i denna omgång av Morden i Midsomer.


Solsidan Foto:Morgan Norman/Söderberg Agentur/TV4


Bild från SvT1
En vilsam söndag önskar jag Er,
Kristina

1 kommentar:

  1. Hej!

    "Klockrent" - ser verkligen fram emot kvällen, främst Solsidan men även Morden...

    Tjingeling!

    SvaraRadera