tisdag 19 juni 2012

Instagram

Maja har installerat Instagram på sin mobiltelefon. Jag, som inte är så bevandrad i nymodigheter, har nu fått  lära mig att Instagram är en mobilapplikation för fildelning, där användaren kan ta bilder, lägga på ett filter och därefter dela med sig av bilden till olika sociala medier. Hur enkelt som helst...

Det är väl ett åldertecken men jag tycker att allt har blivit så komplicerat. Det ska alltid installeras och uppdateras. Vi har ju numera en personlig servicetekniker (PST) till bilen... Jag tror jag ska dra mig tillbaka för kvällen med en bok (en vanlig bok i papper) och äta mina Gräddkola.

Malaco Kanolds Gräddkola
Bild lånad från Malaco
Hälsningar,
Kristina

Uppdatering: Nu har jag också Instagram (med Majas hjälp). Riktigt kul, faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar