söndag 1 juni 2014

Söndagsbilden

Vi har tillbringat helgen i stugan. Som vanligt var det fint väder när vi kom till stugan i torsdags, därefter har det varit ganska gått och regnigt för att sedan klarna upp i morse när det var dags att att resa hem igen. Så är det alltid, fint väder när vi kommer och när vi åker...

 Vi befinner oss just nu mellan hägg och syren...


... och nu väntar jag bara på att de sk. järnnätterna ska passera.


Lilla S växer för varje dag och trivdes bra i stugan.




-Jag trivs jättebra i skohyllan och jag gillar skor... jättemycket!!!

-Jag har fått både halsband och koppel men det gillar jag inte riktigt lika mycket.


Ha en fortsatt fin kväll,
Kristina


3 kommentarer:

  1. Åååååh så söt! Alldeles bedårande! Vår Rufus (Berner Sennen snart 8 år) ville heller inte gå i koppel i början, minns jag ;)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  2. Jättesöt är hon verkligen. /M

    SvaraRadera