måndag 2 december 2013

Ljusstaksfunderingar

I lördags placerade jag ut (vissa) adventsljusstakarna. I går kom jag på att jag borde ha lite mera enhetligt i huset och tänkte därför komplettera med ytterligare en sådan här:

 
Det är uppenbarligen så att de flesta köper ljusstakar före första advent och inte efter helgen. Modellen var alltså slutsåld. Den finns emellertid i annat utförande, så det får nog bli den istället. Eftersom de liksom ingår i samma serie så blir det väl en sorts enhetlighet i alla fall.
 
 
Tall A ljusstake vit
 
Julprydnader från Åhléns, som jag ska hänga i taklampan, inköptes i vart fall. Jag har lärt mig att man numera ska tänka "utanför boxen" och det var det jag gjorde när jag köpte svarta stjärnor. Jag brukar hålla mig till de traditionella julfärgerna rött, vitt och lite silver!
 
 
 
 
Hälsningar,
Kristina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar