onsdag 9 oktober 2013

Höstarbete

Då var tulpan- och de olika liljelökarna satta. Det är inte alltid så inspirerade på hösten att gräva ner de olika lökarna och oftast glömmer jag benmjölet och får i efterhand försöka få ner det omkring lökarna.

Men när det börjar spira på våren och de första blommorna kommer då tänker jag att jag skulle nog ha satt ännu flera...

 
 
Nu avrundar jag kvällen med att lyssna till Lisa Nilssons skiva och läsa några sidor i Dan Browns, Inferno. Tyvärr har jag väldigt svårt att sluta och borde egentligen inte påbörja läsningen under arbetsveckan. I morgon är det dessutom Skönhetskväll (vad det nu innebär) och en förutsättning för "skönhet" är väl att man är utvilad... Vi får väl se hur det går!
 
Trevlig kväll,
Kristina
 

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar