söndag 22 april 2012

Solig söndag

Nu är vi åter efter den obligatoriska söndagspromenaden och solen tittade precis fram när vi stegade in på vår uppfart. Det blir en fin dag idag.

Bild från Royal Design
Just nu tycker jag faktiskt att det känns mera lockande att planera för utsidan är för insidan, om man kan uttrycka sig så. Men ingen regel utan undantag, detta från Sonia Rykiel föll jag direkt för.



Ikväll tittar jag givetvis på andra delen i TV-serien om Titanic även om dess första avsnitt kändes lite blek efter det att vi samma dag sett biofilmen.


Nu ska jag sätta mig ner och fundera lite kring kommande trädgårdsplanering, vissa är redan givna. Det blir några specifika rosor, äppelträd och lupiner vid stenmuren. Men först måste jag deklarera... kanske en kopp kaffe först.

Ha en fin dag,
Kristina

2 kommentarer:

  1. Jasså du har sol idag. Det hade vi igår...ett riktigt fint väder. Idag är det grått men inte kallt. Lite duggregn faller nu.
    Önskar dig också en härlig söndag och fin start på nya veckan. Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Hej Kristina!

    Tack för titten och din hälsning hos mig. Ska kika hos Stolab, tack för tips! Vad trevligt med sol, här är det 4° och duggregn! Ingen vidare vårdag ; )

    Karin

    SvaraRadera