fredag 20 april 2012

Jordgubbar

Tänk om man kunde vinna en storvinst, då skulle jag dels köpa nya gardiner och dels semestra här några dagar. Drömma kan man ju alltid men innerst inne tror jag inte på någon högvinst, det är bara hårt arbete som gäller...

För många år sedan köpte jag några tallrikar som vi, med beaktande av motivet, mestadels använder på sommaren.


För några dagar sedan klickade jag hem en skål i samma serie från Tradera. Serien kommer från det franska företaget Pillivuyt.




Med beaktande av att det faktiskt snöar just nu känns faktiskt jordgubbsätandet faktiskt ganska avlägset, men om två månader är det nog faktiskt dags!

Nu ska jag roa mig med att städa i källaren (det klassiska - sortera, skicka till någon välgörenhetsorganisation, ge bort och SLÄNGA).

Ha en fin dag,
Kristina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar