lördag 17 mars 2012

Min stil

Min stil. För mig vore det mera korrekt att skriva om detta i plural, jag har inte en stil utan blandar friskt mellan ett flertal. Kan det vara så att mixen av stilar hemma hos oss kan sammanfattas till "Min stil"? Ja, så är det förstås.

Under ovanstående devis inrymms bl.a. följande stilarter hemma hos oss:


Jag kan tillstå att jag funderade både en och två gånger innan jag slog till med Josef Franks Eldsblomman. Ett mönster som har funnits under så lång tid kan inte vara fel tänkte jag till sist och det är min absoluta favort!!!


Här har vi lite New England, i vart fall var det tanken när vi valde tapet.


Färgglad favorit...



... och en ganska diskret!!!


Mycket blommor ger hemtrevnad tycker jag.

Nu hoppas jag på många tips från Er.

Hälsningar,
Kristina

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jag håller med, just nu har jag bara blommande vita, fint till gröna tycker jag/K

      Radera
  2. Eldsblomman blev urläcker med allt det vita runtomkring/Maria<3

    SvaraRadera