måndag 12 mars 2012

Barnsaker

Jag såg ett anslag om att lämna in barnkläder och leksaker m.m. till försäljning. Om inte annat än av utrymmesskäl så känns det bra att förhoppningsvis kunna göra sig av med lite saker. Om man dessutom får en slant för det så blir det ju ännu bättre. Detta kräver dock lite förberedelse och dessutom, måste jag tillstå, har jag ibland lite svårt att skiljas från vissa saker, ex Maja var alltid så fin i den tröjan, Nils har lekt mycket med den bilen... ni förstår.

De 948 djuren från Schleich kommer jag aldrig att göra mig av med. Djuren, riddarna med tillhörande ladugårdar, stall och riddarborgar från samma ställe har varit barnens absoluta favoritsaker.

Vi har gått igenom alla epoker, från kor och hästar till riddare och älvor. Jättefina saker och bra kvalitet. Rekommenderas varmt!








Alla bilder från Schleicht

Hälsningar,
Kristina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar