måndag 1 augusti 2011

Kuddar för hela slanten!

Jag gjorde av en händelse ett hastigt besök på Ohlssons tyger idag och såg fina enfärgade kuddöverdrag till bra pris. Jag tänkte passa på och köpa ett antal, några grå till soffan i TV-rummet, några i en underbar julröd färg och kanske någon brun till sovrummet...(tyvärr hittade jag inte "mina" kuddar på Ohlssons hemsida).

Tänkte sedan kombinera dessa billiga enfärgade med några mera mönstrade, såsom någon med elefanter och någon med fåglar och denna, med mina favoritväxter.
Ju fler kuddar jag köper på Ohlssons ju billigare snittpris för kuddarna totalt. Ni förstår logiken, eller hur?

Efter ett sådant här resonemang känner man verkligen för en kopp kaffe och en bit kaka därtill.

Hälsningar,
Kristina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar