fredag 7 juni 2013

Examensdag

Jag tror att mars/juni (fram till examen) är den mest hektiska tiden på året! Man ska fixa i trädgården, delta i utvecklingssamtal på skolan, slutföra projekt på jobbet osv.



Nu kan i vart fall vissa familjemedlemmar pusta ut, sommarlovet är här! Maja reser  till västkusten redan på söndag och jag tror att hon har förberett packningen, dvs. i-phone, hörlurar, pengar, solglasögon och bikini... Jag ska arbeta en vecka till men sedan har jag semester midsommarveckan, det ser jag fram emot.

Nu ska avrundar vi kvällen med middag ute på altan och en film därefter. Apropå altan så har vårt parasoll, trots att det inte är särskilt gammalt blekts och ser väldigt tråkigt ut. Jag är lite sugen på parasollet från Fatboy med Marimekkotyg, men jag har bara sett det på bild. Är det någon som har sett det IRL så vore jag tacksam för en kommentar om det är värt att satsa på!

Ha en fin kväll,
Kristina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar