fredag 10 augusti 2012

Fotoutmaningen: Frukost

Jag har kommit i otakt vad gäller fotoutmaningen, men jag kör på i alla fall... Det låter kanske som en klyscha att påstå att frukosten är dagens viktigaste mål, men för mig stämmer det eftersom att jag är SÅ hungrig på morgonen. Även om jag är ledig så intar jag min frukost på ungefär samma tid som när arbetet väntar.


Till frukosten hör också morgontidningen.

Hur kommer det sig att man kan äta ungefär samma typ av frukost år efter år men att man knappast vill äta samma rätt till lunch eller middag ens en vecka?

Hälsningar,
Kristina

1 kommentar:

  1. Samma här - Alltid jättehungrig på morgonen och frukost smakar SÅ bra! Helt klart mitt viktigaste mål! Och visst - morgontidningen ska läsas under tiden! Mmmm....nu börjar jag längta till morgondagens frukost! :)

    Kram // AH

    SvaraRadera