onsdag 9 maj 2012

Hem ljuva hem

Hemma igen efter ett par dagar i huvudstaden! Långa arbetsdagar gjorde att det inte blev särskilt mycket tid för shopping, tyvärr.

På vägen hem idag skymtade jag Ordning & Reda-loggan i ombyggnadsröran på Arlanda. Förhoppningsvis är butiken färdig när jag passerar nästa gång. Jag tycker mycket om deras produkter och har ofta med mig något hem, vilket brukar kommenteras av B. Förstår inte riktigt vad han menar (det kan väl inte ha något med butikens namn och mitt sätt att organisera saker och ting?).




Mitt Traderaköp hade levererats under min bortovaro.
Flykt från Rörstrand.

Hälsningar,
Kristina

2 kommentarer:

  1. Så jättemysiga. tradera är inte dumt..:)
    Kram från Maria

    SvaraRadera
  2. Tack, det är lätt att "fastna" framför Tradera. Alltid hittar man något intressant.
    /kristina

    SvaraRadera