torsdag 3 november 2011

Semester!

Några semesterdagar så här i början av november känns riktigt bra. Visserligen är det några måsten som ska klaras av men många trevliga saker såsom födelsedagskalas (inte mitt) och loppis väntar under helgen.

I butikerna fylls nu upp med julsaker av alla de slag. I likhet med tidigare år tänker jag att det inte finns något behov av att köpa mer mera julsaker, det finns så att det räcker och blir över. Men, några inköp planerar jag i alla fall...

Nya plastmattor till köket, inte Pappelina, utan sådana mer gammeldags med frans tror jag blir fint till jul, självklart röda. Något julaktigt i tekoppen och något i glöggmuggen måste också införskaffas.







Grythyttan Skogsglögg
Bild från Grythyttan
...och, nu kom jag på en sak till... Jag återkommer!

Ha en fin dag,
Kristina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar