onsdag 16 mars 2011

I-landsproblem

Med tanke på världssvälten och det som nu har hänt i Japan är mitt lilla bekymmer definitivt inte något att orda om, men...Jag har i princip handlat alla barnkläder på Polarn o. Pyret, tåliga och färgglada kläder till BARN.

Barnen växer och P O. P har endast storlekar upp till 11 år. Jag besökt de vanliga klädkedjorna idag men inte hittat det jag söker efter. Jag saknar de glada färgerna och många av plaggen tycker jag är i tuffaste laget för barn i 11-12 års åldern. Dessutom ska kläderna tåla både lek och att tvättas ett otal gånger. Även om jag själv uteslutande bär svarta kläder så tycker jag faktiskt att barnen ska ha FÄRG (inte svart)!

Det blev således inga kläder till barnen idag utan produkter  till mig i stället.

Ha en bra dag,
Kristina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar