lördag 22 oktober 2011

Svart, vitt och grått!

Det blev en (som vanligt) hastigt påkommen tjänsteresa till huvudstaden. Lite trist att komma hem sent på fredagskvällen, fredagsmyset uteblir.

Några inköp hann jag i alla fall med under vistelsen. Jag har tidigare uttryckt min belåtenhet med detta pennställ och nu har jag utökat med ett vitt.


Alltid på plats, behöver aldrig leta efter en väl fungerade penna. Det vita har köpt på Ordning & Reda, en butik som alltid är trevlig att besöka. Förutom dessa pennor, som finns i flera färger, finns det mycket trevligt där.

Med tips från Helena - En mammas dag så har jag sökt och hittade klänningen i rätt storlek i den sista butiken. Jättefin och till fyndpris!

Klänningen är betydligt bättre än fotot. Ha en fin lördag,
Ha en fin lördag,
Kristina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar